Cum sa fi pe langa si sa nu iti pese

M-am gasit la un eveniment intr-o seara, inconjurat de oameni un pic mai diferiti de mine. Diferiti in modul in care ne uitam la televizor. Ei se uita zilnic la televizor, eu deloc.
Stirile ce imi apar in newsfeed pe feisbuc cand stau la lucru, sunt singurele care ma tin la curent cu ce se intampla in lume. Stirile si glumele de pe 9Gag si de pe alte situri romanesti mai amuzante. Pot sa zic si acum, ca eu am aflat de moartea lui Steve Jobs de pe 9Gag, si in nici un caz de la stiri. 
Majoritatea celor care aud orarul meu de corporatist, de la 10 la 7 seara, imi plang de mila. Eu sunt fericit din acest punct de vedere, pentru ca pe langa faptul ca eu la ora la care ma trezesc altii fac deja pauza de lucru, cu acest orar sunt scutit sa ajung acasa, si din plictiseala sa dau drumul la televizor, sa mananc prostie pe paine. Pe acesti oameni ii puteai intreba orice, si ei stiau raspunsul. Stiau sa faca diferenta dintre emisiunile care zic vesti bune si emisiunile care zic vesti proaste despre vedetele de carton, fabricate peste noapte, din ziua de azi. De exemplu cand se cupleaza/casatoreste/pupat/uitat frumos unul la altul mai mult decat trebe, vei vedea asta la un anumit set de emisiuni. Dar nu acelasi lucru daca vrei sa cauti scandal/despartiri/tras de par. Nu domle, totul este separat si bine impartit. 
Aici am aflat si ca mai toate videoclipurile melodiilor romanesti sunt facute de acelasi frate a lui Moga, si faptul ca dansatorii primesc acelasi rol de dansator in mai multe videoclipuri. 
Nu am aflat inca de ce saptamana trecuta de ce atatea vedete au plans la televizor, dar cateva particele din lacrimi au fot totusi deslusite.
Nimanui nu i s-a parut ciudat, ca toate solistele vocale sunt minim trei sfert dezbracate la televizor, pe timp de iarna si coduri portocalii de ninsoare. Nimeni nu s-a sesizat cand aceeasi melodie este pur si simplu difuzata de mai multe ori pe ora.
Mi s-a parut de-a dreptul fascinant sa vad ca sunt total pe dinafara cu subiectele legate de dramele anteniste, si sa ma simt inferior, ca sunt pe dinafara. Mai rar asa sentimente. Am avut asa un fel de experienta senzoriala externa corpului meu (outerbody experience-suna ca pixul fara mina in romaneste), in care ma uitam la mine cat de habarnist sunt. Si ma uitam la mine si ce bine imi sta freza, asta inainte ca mandra mea, habarnista si ea la randul ei, imi tot sifona parul la care am stat si am frezat timp de 30 de secunde tot anul. Uite cum am deviat de la discutie si tot mi se pare mai interesant decat tristele evenimente ce se petrec la televizor in prezent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea mea personala este.....