Ce veste am primit de Valentine's Day

De multe ori cand am plecat de acasa, ma uitam pe drumul inspre lucru, in masina, in oglinda retrovizoare sa observ cum ca sunt foarte ciufulit si ca am uitat sa ma pieptan. La cat par am in cap, as putea avea decenta macar sa ma fac ca il aranjez de dimineata.
Dar ce sa faci, mai uita omul. S-a intamplat asta de mai multe ori, pana cand mi-am dat seama ca mandra mea ignora acest lucru si nu imi atrage atentia niciodata. 

Asa ca zilele trecute, i-am zis ca pentru de dimineata are un nou task: sa imi zica sa imi fac freza si sa nu mai ies din casa asa ametit. Dimineata asta, din nou am vrut sa ies ametit, dar mandra din usa m-a oprit.
M-a pus sa execut datul din maini prin par, adica ceea ce numesc eu freza, ca sa arat si eu a om cinstit. In timp ce ma aranjam, imi zice scurt: 
-"M-ai insarcinat... (pauza de 10 secunde-cu toate ca puteau sa fie sutimi de secunda totusi)...cu taskul asta si asa nu mai pleci ciufulit. Mi-am facut treaba". 
Si am plecat la lucru... chiar nu imi mai tremura picioarele, asa cum tot zice mandra mea chiar si acum...in gand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea mea personala este.....