Cu sau fara alicea la tine?

Fiecare viitor parinte se gandeste cu groaza la momentul cand o sa le explice copiilor despre cum au venit pe lume, povestea cu barza, cu albinutele sau cu ce o fi, depinde de limba in care le povestesti sau de traditiile din zona.
Dar vi se pare grea discutia asta? Ce ziceti de intrebarea primita de la mandra mea, in urma vizionarii videoclipului lui CRBL de la melodia Petre?
Refrenul, sau o bucata dintr-o strofa este: 
Vaii, da ce-avem noi aicea?/E plin de caprioare/ bine ca mi-am luat alicea.
Intrebarea ei intrebatoare, monolog mai mult, vine din senin: 
-Dar la ce se refera cu alicea? 
-Adica ce? 
-Vrea sa le impuste? 
-Dar de ce nu vrea sa le mangaie?
-De ce nu vrea sa vorbeasca cu ele? 
-Cum s-a decis el asa sa vina cu alice la el? 
-Asa zice un om normal, ma duc cu alicea la mine, asa cand merg dupa paine?
-De cate ori cineva a fost surprins intr-un moment cand era mai bine daca avea alicea la el?

Poate ar trebui totusi sa le scoata la suc inainte, la un film ceva, nu poti asa din prima sa iei o caprioara si folosesti alicea din dotare, ca pana la urma totusi, a uitat ce zicea pe vremuri in alta melodie cu mesaj puternic: Mie-mi place prima seara/si vreau sa ma distrez/Plus ca nu te pot iubi daca nu te probez/blablabla/Fetelor sa nu cedati din prima seara.

Tin sa mentionez ca inca nu am putut raspunde la intrebare si dupa jumatate de ora de la interogatoriu, am fost iar intrebat daca m-am gandit la un raspuns...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea mea personala este.....