Noaptea mancatorilor dupa ora 6

Nu ştiu ce să zic, pentru că tot timpul când scriu aici imi pare că sunt forever alone nivel maxim, că doar vorbesc singur si tot eu imi şi raspund, şi mai sunt si deacord cu mine. Am uitat parola contului de blogger, cum uita vanzatoarea sa iti dea restul la magazin, de atatea ori am intrat aici in ultima vreme.
Aseara la evenimentul anului, al aceluiasi an, doar ca alt eveniment, ca doar sunt tot atatea evenimente ale anului, cate ultime reduceri la magazine. E ca la balul bobocilor de la liceu, cand vine o vedeta si spune ca "voi sunteti liceul cel mai tare din lume" si noi credem. Aceeasi Marie cu alta palarie.

Cu toate ca sunt sigur ca introducerea v-a dat de inteles, mentionez ca aici este vorba de Noaptea devoratorilor de Publicitate 2011 Timisoara. Ca sa incep cu inceputul si finalul in acelasi timp, per ansamblu ma duc sigur si la anul, indiferent cat de scump e biletul.

Dar nu am mai fost niciodata la eveniment, cu toate ca de mult visez sa fac asta. Am propus la 2-3 oameni sa vina si ei, si pana la urma ne-am adunat 12, aproape un rand din sala Capitol. Atmosfera a fost destul de interesanta, avand in vedere ca este un eveniment de talie mondiala, care ruleaza oricum in putin orase din Romania.

Programat la ora 9PM, evident a trebuit sa intarzie pornirea lui si de terminat s-a terminat cu un spot care indemna la opirea consumului de droguri, chiar la ora 5AM. Anuntat initial pentru 5 ore, organizarea a lasat clar de dorit, si asta a dovedit prelungirea evenimentului cu 2 ore foarte importante avand in vedere ordinea lor.

Am stabilit inca de la inceput ca ma voi duce si la anul daca sunt in zona, dar doar pentru spoturile in sine. O sa vad si cu cine. In rest sunt clar dezamagit. De tot.

Lumea a venit ca la balurile vieneze la acest eveniment. S-a ajuns mai devreme si s-a stat in fata salii pana la fix. Ca suntem internationali la intampinarea unui eveniment, dar romani cand vine vorba de inghesuiala de la intrare. S-a socializat la inceput pana au aparut intarziatii, s-a facut un pic de baie de multime, dupa care lumea s-a inghesuit sa plece. Dar am inteles ulterior ca acesta este trendul. Dar de unde atata cultura la mine? Se vine la 9 jumate-10 si se pleaca pe la 1-2AM, cam la a doua pauza, numai bine sa "se numere" ca "au venit azi, si au pleacat maine". Sooo hardcore. Cuvantul "Noaptea" din titlu a mirat pe multa lume, mai ceva ca si "iarna nu-i ca vara". Pacat, ca de la 2 incolo, nu mi-am mai dat seama daca au fost mai slabe clipurile, sau nu aveam cu cine sa le savurez...

Indiferent cat de mult ai sta pe orice scaun, el poate sa devina foarte incomod. Aici pe aceste scaune comuniste, cum zicea cineva, aproape doua ore au fost deajuns cat sa incep sa am fantezii cu scaunul de la birou. Nici nu mai mentionez faptul ca s-au adaugat scaune pe culoarele intre randuri, doar pentru a adauga bilete, rupte si aruncate pe jos.
Ecranul a fost destul de mic, probabil fac comparatie cu 3D-urile de la mall, dar totusi... Sunetul pe masura. Insistenta cu care au fost prezentati sponsorii m-a facut sa ma simt ca si cum showul s-ar fi desfasurat afara in aer liber, pe platoul din fata stadionului, si a fost gratuit, pentru orice lume curioasa, sau care era doar in zona, inclusiv locuitorii cu balcoane norocoase cu vedere buna. Pe langa insistenta prezentatorului cu privire la sponsori, cele doua ecrane laterale pe care erau afisate numele partenerilor intr-un slideshow nesfarsit, au fost foarte prost inspirate, pentru ca erau foarte luminoase in comparatie cu ecranul urias. La fel si ledurile de la difuzoare, dar haideti sa nu exageram.
Mancarea si bautura au fost din plin, pentru fiecare, daca aveai rabdare sa stai la coada interminabila formata o data cu inceperea pauzei. Organizarea a fost facuta clar din mers, s-au acordat cateva premii in timpul pauzelor.

Poate ma leg eu de prea multe detalii, dar cu putina atentie, se puteau evita multe, mai ales ca s-au adunat ceva bani din bilete si amintitii sponsori.
Dupa una dintre pauze, a fost si un moment de jumatate de ora, in care si-au facut aparitia RObotzii intr-un mini maraton de cateva episoade. Mi-a placut faptul ca lumea cu toate ca ii stia foarte bine si stiau toate replicile, tot radeau la fiecare poanta. 

Momentul epic pentru mine din tot show-ul a fost dupa aceasta reclama:
O reclama, in care, din iubire multa multa si mesaje direct proportionale ca numar, un cuplu se alinta cu diferite nume. De la ursulet si pisicuta, pana la ingeras, toate au fost schimbate, pana cand el ii spune ceva echivalentul a "fundulet pufos", ceea ce pentru o femeie nu poate insemna decat scandal.

Dar nu asta a fost momentul cel mai placut de care vorbeam. Ce s-a intamplat pe randul din spatele meu a fost momentul respectiv. Un alt cuplu, nu cel din reclama, savura clipul, dar doar el, din cei doi, a ras la sfarsit. Tipa, din acelasi cuplu, il intreaba cumva iritata, "de ce ma rog razi?". Primul lui instinct a fost sa se gandeasca probabil la un gest similar facut de el, si a incercat cumva sa se scuze, mormaind ceva aleatoriu. Dar, dupa nici 2-3 secunde de rumegat intrebarea venita din senin a fetei, el intreaba nervos: "cum adica de ce rad????"
Nu stiu ce s-a mai intamplat de aici incolo, pentru ca eu radeam prea tare de ei, chiar daca ma intreba si pe mine lumea de ce rad... 
Cam atat. Ne vedem la anu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea mea personala este.....